23 de marzo de 2017

Olimpíades de Publicitat a la UJI

La setmana passada tres grups d'alumnes del Cicle Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials participaren a les Olimpíades de Publicitat que van tindre lloc a la Universitat Jaume I de Castelló, on es reuniren un total de 120 alumnes de 9 centres de la província.
L´ objectiu d'aquestes jornades és apropar als estudiants de batxillerat i cicles el treball que hi ha darrere de la professió de la comunicació publicitària. En aquesta trobada, el Grup Damel va fer la presentació del briefing per al seu producte PALOTES, que volien possicionar-lo i modernitzar-lo per a la generació Z, és a dir, jóvens entre 7 i 14 anys. Els alumnes feren diferents propostes de campanyes de publicitat per a aquest producte, i els tres equips de l'Honori feren tres presentacions molt originals i creatives.


Va ser un matí molt interessant on els estudiants tingueren l'oportunitat d' aplicar els coneixements assolits a classe en un supost real.

2 de marzo de 2017

EIXIDES DE FEBRER: SEMINARI PUBLICITAT A LA UJI



Eixida a la Universitat Jaume I


El 17 de febrer els dos cursos del Grau Superior de Comerç i Màrketing van anar a la Universitat Jaume I de Castelló per a assistir a un seminari de Publicitat. Els ponents eren Rafa Fortis, director creatiu de la agència Kitchen i de l'escola The Atomic Garden, i Toni Segarra, fundador i director creatiu de SCPF.
 





Els ponents feren una molt animada xerrada sobre la creativitat, i van insistir moltíssim en com assolir els teus somnis treballant molt i lluitant per a aconseguir el treball que t'agrada. Amb el fil conductor de la saga de Star Wars, Rafa Fortis ens va donar una gran quantitat de consells, i ens va mostrar la diferència entre anuncis creatius i anuncis que encara que acompleixen els objectius, no agraden al públic per a qui van destinats.

Per altra banda, Toni Segarra també va abordar molts aspectes diversos de la Publicitat i la Creativitat, resaltant com el treball ben fent i la perseverància són clau en el món laboral.


EIXIDES DE FEBRER: CENTRE COMERCIAL "L'EPICENTRE"



El passat 2 de febrer els alumnes del Grau Superior de Comerç i Màrqueting van realitzar una eixida al Centre Comercial L'Epicentre, localitzat a Sagunt. Allí, la directora del centre comercial ens va rebre i ens va informar sobre els diversos locals que hi han al centre: franquícies, franquiciats y negocis propis,   a més de contar-nos el funcionament del centre comercial, el Pla de Comunicació, els events que es desenvolupen, les campanyes publicitàries, així com la seva presència a les xarxes socials.

Desprès, vàrem visitar el local comercial de “Casa Viva”, on l'encarregada de la botiga ens va explicar com realitzen la decoració del local, la cartelleria, i els aparadors.

Finalment, els alumnes van fer una volta per les instal·lacions, on van poder vore els diversos aparadors i tota la campanya publicitària que havia amb motiu del dia de Sant Valentí.